za blog igle

Pletem p(l)etlju i šijem/param …

… te pišem blog o tome.

Pletenje i šivanje volim od malena. Nisam profesionalna pletilja (ako to uopće postoji).

Osnovama su me naučile baka i mama, a kasnije sam sama metodom ”upleti raspleti” nadograđivala i još nadograđujem te osnove.  

Šivanjem me nešto kasnije kao klinku počelo zanimati pa sam krenula u samostalne pothvate šivanja bakinom prastarom Necchi šivaćom mašinom koja me još uvijk dobro služi.

Long story short – na ovom blogu objavljivati ću svoje ‘p(l)etlje’ i naučene tehnike pletenja i šivanja za sve ljubitelje pletenja i šivanja …

…. i one koji će to tek postati.

XOXO ,

Ivy   :*

Leave a Reply

