Palica za bubanj

….bolje rečeno, multifunkcionalna palica za bubanj :) IMG_0008    IMG_0010

Ovaj rezbareni štap je – punjet. To je dijalektalna riječ i nemam pojma koji joj je književni pandan.

IMG_0011

Ovog ovdje izradio je, bolje rečeno – izrezbario, moj pradjed 1949. godine i poklonio mojoj prabaki. Kao maloj stvarno mi je služio kao palica za bubanj (lonac i tome slično) dok me u toj aktivnosti nije uhvatila mama i na vrijeme ga spasila od vjerojatnog loma.

IMG_0012

A ovu palicu za bubanj izrezbario mi je frend (hvala Nikola).

Punjet više ne koristim kao palicu za bubanj već za ono čemu je i namjenjen – pletenje.

IMG_0006

Dakle punjet se zatakne ‘za pas’ tj. za pasicu hlača, suknje ili slično i u njega se zatakne igla za kružno pletenje koja na taj način stoji ‘fiksirana’ i omogućuje, bar meni, lakše pletenje. Primjetila sam da pletivo bude nekako – ravnije. Svaka tehnika pletenja je stvar navike – za ovu mi je posebno drago da ju imam🙂

Nadam se da će se i dalje prenositi među generacijama moje obitelji, češće kao punjet a rijeđe kao palica za bubanj😉

Uživajte u p(l)etljanju🙂

Ivy.

Leave a Reply

