Maksi suknja / maxi skirt

Prvi pothvat šivanja maksi suknje od jerseya. Zapravo prvi pothvat šivanje nečeg nosivog – uopće.

Jednu jaaaako važnu stvar sam naučila u ovom prvom pokušaju, a ta je da:

–  stare šivaće mašine koje nemaju opciju šivanja elastičkog materijala (a moja nema)se NIKAKO ne smiju koristiti prilikom šivanja istog!  Naučila na teži način🙂 !  Materijal je elastičan i ako ga se šiva ravnim šavom on se neće moći rastegnuti, nego ga se mora šivati šavom prilagođenim za elastični materijal. Takve opcije imaju modernije mašine ali ova koju ja imam je miljama daleko od toga.

Uzorak sam pronašla na netu i malo modificirala. Evo link.  Prethodno sam kroj nacrtala na papiru tako da ga imam u arhivi ako mi kroj dobro ispadne (što baš i nije tako da sam i dalje u potrazi za savršanim krojem maksi suknje – ako netko ima nek slobodno šera)🙂

Pasicu nisam našila kao u kroju nego sam na vrhu materijala ravno odrezala materijal u dužini 8 cm, podvrnula i provukla lastik.

IMG_0009

Lastik je promjera 3 cm što je na kraju ispalo previše pa ću ga izvaditi i umetnuti onaj promjer 1,5 cm. Jako je bitno rub sašiti šavom pogodnim za elastični materijal jer kad sam krenula obući suknju i razvukla lastik u struku, šav na obrubu je  – popucao🙂

IMG_0011

Moja preporuka je da obavezno ostavite bar 1,5 cm ruba za šav.

Rub na suknji sam ručno prišila jer bi u protivnom popucao prvim korakom. Još jedan razlog više da investiram u moderniju šivaću mašinu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Suknja je ispala poprilično dobro i nosiva je. Imajte na umu da u njoj trebate moći hodati🙂  stoga suknja svakako mora imati A kroj jer ako sašijete ravnu, po širini bokova široku suknju u njoj će te jedva moći korak napraviti, pogotovo ako se radi o materijalu bez elastina.

2 comments

Leave a Reply

