Raglan cardigan

Ovaj projekt je nastao iz nužnosti🙂

Našla sam naku vunu 70% acrylic 30 % vuna (sastav koji je sam po sebi katastrofalan za odjevne predmete, bar po mom mišljenu, jer je jako ”plastičan”)od koje sam krenula plesti haljinu/ vestu koja je ispala katastrofalno.  Kako sam ju već dvaput rasplitala, još jedno rasplitanje – i vuna bi se mogla baciti. Odlučila sam napraviti nešto kraći kardigan sa tričetvrt rukavima. Evo uputa

Kako trenutno nisam u mogućnosti raditi video tutoriale (zbog tehničkih razloga)  u jednom od idućih (kad tehničke nedostatke otklonim – kad kupim kameru🙂 )  objasnit ću način raglan pletenja gdje se sve plete u jednom komadu. Nema odvojenog pletenja prednje i stražnje strane te rukava koji se kasnije šivaju zajedno, nego se plete od vratnog izreza prema dolje u jednom komadu. To je vrlo praktičan ii meni osobno najdraži način pletenje cardigana i vesti jer možete vrlo rano primjetiti ako vam pletivo odgovara veličinom i adekvatno ga smanjiti ili povećati oduzimanjem ili dodavanjem očica.

IMG_0001

Kad se isplete širina rukava, ostave se očice na jednoj niti vune i nastavi se plesti tijelo.

IMG_0002

”Šav” rukava🙂

IMG_0028IMG_0029OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

I gotov kardigan🙂

Moja baka ga zove ”premetaljić”  :) Nešto što se – premetne preko sebe – logično.

Leave a Reply

