Navlaka za jastuk

Prijateljica me zamolila da joj sašijem navlaku za jastuk od trosjeda od starih zavjesa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA                         

Ja rekoh – zašto ne🙂    Kako sam do sada imala iskustva samo sa šivanjem jastučnica za mekane jastuke koje se može saviti i ‘zgurati’ u jastučnicu, ovo mi je bio izazov jer se ovaj jastuk nemože ‘zgurati’ u navlaku pošto je poprilično čvrst.  Izmjerila sam ga okolo naokolo i ostavila poprilično centimetara za datak za šav (zlu ne trebalo). Preklopila sam zavjesu po širini i dobila 60 cm (dakle širina materijala je 120 cm).  Jastuk je dimenzija cca 55 x 75 cm.  Ja samo ostavila širinu 60 cm a dužinu 80 cm. Sašila sam zatvarač na kraću stranu što je bilo malo tricky jer nisam htjela materijal rezati na dvije polovice pa sam dno zatvarača sašila na podvrnuti, zatvoreni dio materijala što i nije ispalo baš sretno riješenje tako da ću u buduće izbjegnuti taj način ‘ugradnje’ zatvarača :) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA   

 ( zanemarite konac🙂  )                                                                                            Ali sve i svemu ispalo je dobro.  Kod čvrstih jastuka shvatila sam da treba imati na umu da navlaka mora bit komotnija da bi ju se moglo lakše navuć na jastuk i to ovisno da li se zatvarač prišiva na visnu ili dužinu jastuka .🙂 Ja sam ga prišila na visinu pa mi je u tom dijelu navlaka šira (nadam se da ste me shvatili😄 ). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA                             

I – gotovo !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Leave a Reply

