Navlaka za tabure

Kako od starih zavjesa napraviti navlaku za tabure?

Ovako🙂

Okrenula sam okrugli tabure na papir i precrtala. Kroj sam s papira prenjela na materijal (ostavila sam 1,5 cm dodatka za šav). Izmjerila sam visinu i obujam taburea i iskrojila materijal također ostavljajući 1,5 cm dodatka za šav.

IMG_0029

Prišila sam prvo gornju plohu (u daljnjem tekstu – ‘krug’) za ‘plašt’ jer nisam bila sigurna hoće li mi odgovarati tabureu. To je malo zeznuto jer sam prvo lagano prišila ‘krug’, zatim sam sašila 5 cm od ruba ‘kruga’ do početka zatvarača (zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano). Nakon toga sam prišila zatvarač. Kad sam bila sigurna da mi sve odgovara, sašila sam ‘krug’ prišila na rubove kosu traku koju sam sama napravila od žutice jer se materijal od kojeg sam šivala jako ‘cufa’ (niti materijala se na odrezanim rubovima odmah odvajaju pa sumnjam da bi presvlaka preživjela pranje) i sašila porub.

IMG_0030

IMG_0031

IMG_0035

Kosa traka se pravi tako da se materijal preklopi dijagonalno po tkanju  (otud i naziv ‘kosa traka’) i režu se trake a zatim se svaki rub trake zapegla prema sredini. Takva traka je na neki način savitljiva pa se koristi za obrub rubova (najčešće okorukavlja).

IMG_0036

Dio plašta je ‘nadograđen’ samo zato jer nisam imala dovoljno dužine materijala za plaš u jednom komadu pa sam došila (ako je to uopće riječ) dio materijala koji mi  je ostao nakon iskrojenog ‘kruga’

Šivala sam navlaku prijateljici za tabure pa nisam navlaku mogla isprobat na njemu ali čini mi se da je ispala ok🙂 Bar je u okviru zadanih mjera …. +,- koji cm  😄 .

IMG_0037

 

Kate, nadam se da paše ?

Leave a Reply

