Kuhanje – ‘on the budget’ :)

Dakle, kuhati ukusno a financijski prihvatljivo! Prihvaćam izazov. Zapravo … to mi je nekako realnost s obzirom da sam idućih 11 mjeseci zaposlena na stručnom osposobljavanju za plaću koja je isplazila jezik onoj staroj narodnoj (ili da kažem balkanskoj): ”Ne možete vi mene malo platit’ koliko ja mogu malo radit’ !”  E pa, what goes around comes around!

Da se vratimo kuhanju. Dakle osim pletenja i šivanja malo je reć da obožaaaavm kuhati. Međutim, nakon što sam izračunala svoj dnevni budžet koji (blaaago meni) ostaje u dvoznamenkastoj konfiguraciji paaa recimo … negdje oko polovice ljestvice dvoznamenkastih brojeva, kuhanje je postalo izazov u pravom smislu te riječi.

ALI ! Otkriće je koliko se zapravo može zdravih i ukusnih jela spremiti za ”dvocifreni budžet” (manje više  :) )

Tikvice ”brzo i jeftino”

Recept sam preuzela s Coolinarike.  Recept je jaaako jednostavan. Jelo je osvježavajuče, hranjivo i – jeftino. Tikvice i pomidor su iz vrta (p.s. hvala baka) a zobenje mekinje sam kupila u dućanu za 5,99 pola kg.IMG_20130717_093808

Jedem ih za doručak s mlijekom, jogurtom … Stavljam ih u maske za lice (naravno home made), a sad sam ih prvi puta koristila i u kuhanju. Meni je ispalo ovako🙂

IMG_20130702_155101

Začinite po želji! Ja sam dodala malo mljevene ljute i slatke paprike i sjeckani svježi bosiljak.

Dobar tek!

2 comments

  1. Sve mi se čini da će sve više nas prijeći na ekonomičnu low-budget kuhinju🙂 ovo izgleda fino i jednostavno, super!

Leave a Reply

