Totonac

Kao klinka, na poklon sam dobila mali jastučić u obliku slonića koji sam kasnije pokušala replicirati u većim dimenzijama.

Prvi pokušaj je ispao poprilično ok. Precrtala sam obrise manjeg jastučića na papir te rukom povećala dimenzije. Zaboravila sam uzeti u obzir da se jastuk razvuče/napuše kad ga se napuni pa je moj slonić ispao malkice …hm … iskrivljen! To me motiviralo da napravim još većeg i anatomski korektnijeg slonića.

IMG_20131113_162824

Uši su mu našiveni i repić mu nedostaje (ups!). Proces je jednostavan. Izrežu se dva dijela materijala prema šabloni. Obavezno jedan zrcalan drugome. Isti je postupak za uši. Ja sam materijal koji sam imala okrenula na naličje. Sve se to prišije na odgovarajuća mjesta. Na tijelu se ostavi otvor (npr. na leđima) kroz koji se umetne punjenje – i to je to!

IMG_20131113_162852E da! A zašto totonac? Pa od milja sam ga zvala slonić-tonić, slonac-totonac!

Leave a Reply

