Jedna godina

Prije godinu dana počela sam pisati ovaj blog sa idejom da u njemu pišem o mojim pletačkim iskustvima.

Plesti mogu satima i satima i satima. Jedna je to od najboljih antistres terapija koje znam.  Međutim, pletenje je hobby koji dijeli prvo mjesto s još jednim hobby-em kojeg jednako volim, a to je kuhanje.

Volim kuhati, a volim i jesti, pa eto idealne kombinacije. Trudim se postati gurman u punom smislu te riječi, iako bih se prije svrstala u kategoriju ‘gastronomist-to-be’. Gastronomist je, da citiram wikipediju: ”Gastronomist je osoba koja ujedinjuje teoriju i praksu u izučavanju gastronomije”.

Trudim se. Uračunavam u to nekoliko neuspjelih biskvita, izgorenih do mjere da mogu služiti kao ugljen za crtanje, nekoliko bačenih palačinki jer se njima moglo krpati rupe u zidu a ne jesti ih, slomljenih tava, razbijenih lonaca (da, da pao mi je na pod i gle čuda – razbio se), tanjura i ostalog keramičkog posuđa, nekoliko savijenih noževa (konzerve, ko bi rek’o,  se ipak bolje otvaraju otvaračem), nekoliko kila krivo ‘izdinstane’ kapule, luka, tikvice i ostalog povrća, prepečenog ili nedovoljno pečenog mesa itd.

ALI!!

Nije sve tako crno (ali bilo je – doslovno). Učim na najbolji način – moj način! Onaj zadovoljni ‘mmmmmm…’ zvuk je ono što želim čuti kada završim još jednu gastronomsku avanturu u kuhinji.

Kreativan je to proces koji ako rezultira ukusnim jelom zadovoljava i srce i želudac.

I na kraju moram spomenuti i  – šivanje. To je hobby koji ipak moram smjestiti na drugo mjesto. Rodio se kada mi je baka dozvolila da sjednem za njenu staru šivaću Necchi mašinu te od tila, koji sam dobila raskomadavši vjenčane konfete kojih je bila puna vitrina u dnevnom boravku, odlučila napraviti balerina-haljinu za barbiku. Hvala baka.

O moje tri ljubavi (kad one to jesu … I can’t lie) pišem na ovom blogu kojem eto imam priliku čestitati prvi rođendan.

Nagrađujem se tome u čast domaćom pitom od jabuke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ne znam u kojem će se smijeru razvijati i što će na kraju postati, ali ja uživam u njegovom stvaranju. Hvala svima koji odvoje trenutak vremena i posvete ga čitanju redaka na ovom blogu. Potrudit ću se da tih redaka bude još i više.

XOXO ,

Ivy

Leave a Reply

