Lampa ‘od žice’

Ova je lampa vjenčani poklon moje mame. Stranice (kojih nema na ovoj slici) su bile od nekakve umjetne kože koja je čudno mirisala kad se ugrijala pa sam ju skinula. Odlučila sam sama napraviti sjenu za lampu koje mi neće ‘krasti’ puno svjetla pa sam došla na ideju da ju jednostavno omotam žicom. Koristila sam 1 mm debelu običnu i bakrenu žicu koje su jako mekane i pogodne za modeliranje. Ima ih u skoro svakoj željezari i dođu oko 25 kn po klupku (ili kako se to već zove).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   

Prvo namatanje počela sam sa jako tankom žicom koja mi nije odgovarala zbog svoje debljine ali i količine koja nije bila dovoljna za obradi niti polovice lampe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA  

Jednostavan i jeftin način kako osvježiti staru lampu.

A i sjena lampe na zidu je u najmanju ruku  – efektna !

Leave a Reply

