Mademoiselle

Vjerujem da svi imamo neke sitnici  koje si želimo priuštiti. Sitnice čija cijena uglavnom nije sitnica.

Prije tri, četiri godine ušla sam u jednu parfumeriju slučajno, usput. Isprobavala sam parfeme koje si nisam mogla priuštiti ali sam njima prskala one papirne listiće i trpala ih u džepove.  Jedan od tih parfema mi se jako svidio.  Cijena je bila pre visoka za moj tadašnji budžet pa je sve završilo  papirićem natopljen tim parfemom, zgužvanim i zaboravljenim u nekom džepu.

Par godina kasnije na recepciju hotela gdje sam radila došla je gospođa čiji mi se parfem jako svidio. Nemam naviku pitati ljude o parfemu koji nose ali nju sam pitala. Pogledala me kao da sam joj odobrila veliki popust na hotelske usluge, zahvalila se na komplimentu i rekla: ”To je Chanel! Mademoiselle!”

Tim parfemom bio je natopljen papirić koji je završio zgužvan u mom džepu par godina ranije.

Znak? Hm, možda….

Skoro dvije godine kasnije kada mi je financijska situacija dozvolila da si priuštim neki luksuz bez razmišljanja sam otišla u prvu parfumeriju i  priuštila si tu malu količinu mirisne tekućine koja me veseli.

Merci Mademoiselle Chanel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

