Kreativnost u recesiji

Frend mi neki dan kaže: ”Dugo nisi ništ’ stavila na blog.” Istina. Mislim da imam kreativnu krizu. Bolje rečeno stagnaciju. Da tako je, moja kreativnost je u recesiji.

Moja nova ”Višnja” (Bagatova šivaća mašina op.a.) pospremljena u polovni regal koji sam nedavno dobila i za koji mi frendica predlaže da ga, citiram: ”šebišikam” (što možda i bi ali sam, kao što rekoh, u krizi), čeka da kreativna recesija prođe. I čeka. Dok ne postane trula višnja.

IMG_20140604_172223            IMG_20140604_172235

Također, končana majca ”…boje ciglasto rot …” (svi koji su makar jednom gledali umjetničko klizanje dok je komentatorica bila Milka Babović znaju o čemu pričam) u dva dijela, koju sam plela tri tjedna, gotova, spremna na spajanje, spremna za taj zadnji ”tač” koji traje pola sata i koju sam odlučila obuć za vjenčanje one gore s prijedlogom za ”šebišik” isto tako čeka i čeka i čeka. A ja razmišljam kako da presložim namještaj u dnevnom boravku.

IMG_20140604_172353

Trenutno sam, kako to ameri fino kažu, ”in between jobs”. Bila sam čak na razgovoru za posao u salonu za tetoviranje. Uz kompliment da imam najkvalitetniji životopis, rečeno mi je: ”…ma znaš mi ti dajemo prednost nekom s osebujnim izgledom…ali nije ti to presudno. Čujemo se sutra svakako.” Ja i osebujni izgled nismo u vezi. Ali sam se pohvalila da imam tri rupice za naušnice. Na dva uha.

No dobro. Dakle, kreativnost u recesiji. Neće ona još dugo. Dajem prednost nekim drugim stvarima trenutno. Idem ispremještati namještaj.

Dok ne krenem, to whom it may concern, popraviti ću cirkulaciju ovom blogu, bez brige. Evo samo što nisam!

Stay cool!

Ivy

Leave a Reply

