Sirup od lovora

Naglo je zatoplilo. Naravno, upalila se klima i naravno zaboljelo je grlo.

Sjetila sam se ovog sirupa za koji mi je rekla moja Kate.

Naravno ja ga, kao i uostalom bilo koji drugu recept, spremam ‘po svom’.

Dakle, deset listova lovora stavim u 3 dl vode. Kada voda proključa tj. ‘zakuha’ dodam veeeeliku žlicu meda i limun narezan na kocke. Trik je u tome što sam sok limuna iscijedila i dodajem ga kasnije, tako da u biti narežem koru i ubacim ju u lončić. Sve skupa se na laganoj vatri kuha oko 15-ak minuta. Dok se malo ne reducira.  Sirup se procijedi i u  ohlađeni se doda ocijeđeni sok limuna. Zašto tek sada? Pa kažu da je vitamin C termolabilan. Zato sam na ovaj način pokušala sačuvati svaki C (čitaj: ce) iz limuna a da ga ne uništim kuhanjem.

Sirup se pijucka tokom dana. Ako ste kao ja, popiti će te ga u dan i pol !

Meni pomaže. Ako još nekome pomogne – me happy !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


IMG_20140616_142931

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

