Pečene paprike

Dakle , pečene paprike konzervirane u ulju s češnjakom.

Nakon proučavanja nekoliko recepata na kraju sam, naravno, napravila po svome.

Šest velikih, mesnatih, crvenih paprika (roga) sam oprala, posušila i pekla u nauljenom limu 40 minuta na 200 stupnjeva. Na pola pečenja sam ih krenula.

Pečene paprike sam odvojila u drugu posudu i prekrila folijom te pustila da se ohlade. Ohlađene sam ogulila i slagala u staklenku koju sam sterilizirala oko 10 minuta na 100 stupnjeva u pećnici tako da sam položila red paprike (otprilike jednu papriku prerezanu na pola) te prelila žlicom ulja u koji sam stavila nasjeckani češnjak. Greška broj jedan. Nije potrebno miješati češnjak s uljem već je bolje posipati ga i naliti ulje direktno iz boce. Ovako sam krivo procijenila i ostalo mi je dvije trećine smjese.

Ponavljala sam postupak dok nisam napunila staklenku.

Zanimljivo je da sam sa šest pečenih paprika napunila tek jednu manju staklenku, a optimistično sam ih pripremila – tri. Greška broj dva.

Odlučila sam se za varijantu konzerviranja bez octa jer mi nekako ocat više paše u konzerviranju paprika koje nisu pečene.

Postoji mnogo varijanti kako očuvati staklenke sa zimnicom. Najčešća spominjana je pasterizacija, kada se napunjene i poklopljene staklenke poslažu u veći lonac u koji se ulije voda do poklopca i zakuha desetak minuta. Na taj način stvori se vakum. Međutim, jednom otvorena takva staklena treba se čuvati u hladnjaku.  Navodno. Nisam pasterizirala staklenku na taj način već sam ju onako vruću dobro zatvorila.

Prvi puta konzerviram pečenu papriku. Nadam se da će biti jestiva.

Dobar tek i pusa od Ivy !

WP_20140906_002

WP_20140906_001

WP_20140906_005

2 comments

  1. Kod konzerviranja povrća u ulju postoji problem s razvojem botulizma (anaerobna bakterija koja luči otrov) koji je smrtonosan. U ulju se može konzervirati povrće koje ima prirodno niži PH kao npr rajčice jer kiselost sprečava razvoj tih bakterija. Uz to je povrće koje se sprema u ulje potrebno osušiti. Sušene rajčice u ulju su dobar primjer jer su suhe i imaju prirodno niski PH oko 4 ako se dobro sjećam. Češnjak u ulju se na većini mjesta spominje kao jedan od najčešćih uzroka botulizma tako da nikako ne bi preporučio dugotrajno spremanje povrća u ulju (više od nekoliko dana) osim ako se prije toga skuha u octu kako bi PH bio manji. Puno bolje (što se tiče spašavanja života) rješenje je da se paprike ispeku i nakon toga smrznu pa se po potrebi odmrzavaju i dodaje se ulje i svježi češnjak.

Leave a Reply

