Bobble kapa

Još jedna zimska kapa. Link na uputu je ovdje.

Rub sam radila sa iglama od 4 mm, a ostatak sa iglama od 5 mm. Prva varijanta je bila – promašaj. Kako imam naviku plesti dosta čvrsto, kapa je ispala preuska. Igle od 6 mm nemam već one od 7 mm što mi se činilo pre velikom razlikom pa sam odlučila eksperimentirati i probati ponovno iglama od 5 mm rahlijim, opuštenijim pletenjem postići bolji učinak.

Eksperiment je uspio!


WP_20150207_001

WP_20150207_002

                                                    WP_20150207_005WP_20150207_007

Opušteno plesti je izazov. Bar meni. Ali dokazala sam jednu teoriju primjenjivu na šire segmente. Ponekad, u želji da prilagodimo stvari sebi užasno stišćemo i stežemo. Te iste stvari nekad savršeno ‘sjednu’ upravo kad popustimo.

Samo jedan problem mi preostaje.  Sa coflekom ili bez?

Leave a Reply

