Crveno, toplo, čipkasto

 Bilo je Valentinovo. Ovo nije patetičan početak posta. Bilo je Valentinovo ‘zaozbiljno’ i ‘zaozbiljno’ mi je olakšan tekući račun. Tih je dana kartica mog računa imala ‘pik’ na crvenu. Ja kao nepopravljivi romantik nisam joj mogla uskratiti zadovoljstvo ‘peglanja’. Tako sad imam novu torbu, novi novčanik i nove rukavice. Grižnju savjesti olakšavam tješeći se da sam ovo zadnje sama napravila. Ok, materijal sam kupila ali to ne računam. Moj tekući računa ali on nema pravo glasa u ovoj priči.

Ravelry mi je opet oduzeo par sati, ali ne mogu ja tu ništa. Kao dijete u slastičarni.

Link na ovo crveno fluffy čudo je ovdje. Bez puno filozofije. Jedan pravo , jedan krivo, a zatim ‘čipkasti’ uzorak. Crveno, toplo, čipkasto.

WP_20150214_007

WP_20150215_001

WP_20150219_002

WP_20150220_003

Leave a Reply

