Dobre stvari

WP_20150405_002Bura.

Onima koji su s njom odrastali nije potrebno dodatno pojašnjavati ovu imenicu/vremensku pojavu. Ja ju volim i ponekad mi fali da zapuše u gradu u kojem živim.  Djeluje umirujuće na mene.

Putovala sam skoro šest sati iz Zagreba do Otoka u nadi lijepog proljetnog vremena. But I was wrong! Drago mi je bar da sam uzela kaput umjesto kožne jakne. Uzela sam i haljinu. Laganu proljetnu. Iako nije bila kompatibilna s vremenskim uvjetima, ipak mi je drago da sam ju uzela, a i obukla. Da jesam. Suludo? Možda. Priznajem, kritizirala sam modne odabire drugih ljudi u određenim situacijama (UGG-sice dok pada kiša ili krznena bunda  na istom takvom vremenu), a ja s druge strane na skoro orkanskoj buri šećem u čarapama (debelim doduše) i proljetnoj haljinici. Sad mi je jasno zašto to radim/o! It feels good ….in an odd way.

Možda ću i dalje prolaziti pored gospođa u krznenim bundama i misliti: ”Ženo kiša pada!”  Možda će ta ista gospođa pomislit: ”A dete drago, buš se prehladila u tim štramplicama.”  Svaka će proći pored one druge, promrmljati sebi u bradu neki komentar i produžiti dalje osjećajući se super u svom ”outfitu”. Eto zato i nosimo to što nosimo. Jer se unatoč tome što možda ”pingvini padaju s neba”, kako kaže moja mama, osjećamo super, taman se malo pothladile/smočile/oznojile.

Zato ja volim i buru. Hladna je i oštra ali ima ono nešto zbog čeka se osjećam dobro kad puše.

Zato volim što sam posjetila ”moje” unatoč pet-satnom vozikanju lijepom našom, unatoč nekim običajima ukorijenjenim u navike moje obitelji koji mi nisu previše dragi, unatoč konstantnoj frci oko spremanja, kuhanja, pečenja, farbanja jaja drago mi je da sam trenutno na ovom Otoku jer ima pred svega toga ili u svemu tome onih sitnica koje jednostavno imaju dobar osjećaj. Kakve god one bile.

Volim i život u novom gradu. Daleko sam od ”mojih” i nekih dragih stvari i pojava ali sam blizu nekim novim stvarima i pojavama, ali što je još važnije – ljudima koje zovem ”moji”.

Želim svima ugodne blagdane ako slavite. Ako ne, nek vam početak ovog novog godišnjeg doba bude početak (ili nastavak) novih dragih stvari u životu zbog kojih ste sretni.

Pusa,

Ivy.

Leave a Reply

