Audrey

Elegance is the only beauty that never fades.”  Reče jednom, navodno, Audrey Hepburn.

Sviđa mi se elegancija koju je postizala jednostavnim modnim kombinacijama u svom pomalo dječačkom ”look-u”.

Možda najpoznatiji njen, nazovimo ga portret, dobio je mjesto i na mojoj majci. Boja za tekstil, tanki kist i bar 45 minuta vremena. Predložak sam našla na netu, povećala na veličinu A4, isprintala i umetnula između prednjice i leđa. Obavezno između ta dva dijela majice umetnuti novine ili nekakav papir u više slojeva da se ne boja ne bi preslikala. Nakon slikanja ‘zapeglala’ sam boju par minuta i  – voilà !

                              DSC01125 DSC01126

                              DSC01127 DSC01128DSC01129

2 comments

  1. Super je ispala majica. Ja sam svojevremeno isprobavala sa preslikavanjem slika (print) i to bi u početku bilo dobro ali bi se s vremenom ispralo i popucalo. Kako je tebi s ovim oslikavanjem nakon više pranja? Drago mi je vidjeti da još ljudi šiva i izrađuje svoje stvari🙂

    1. Fantastično! Iako na boji piše da se pere na max 30 stupnjeva ja sam ju zabunom jednom oprala na 90.Ništa joj se nije desilo. Ja očekujem da će s vremeneom malo izbljedjeti, ali to se desi i sa ‘kupovnim’ majcama. Taj ‘gumeni’ print kako ga ja zovem mi nikako ne odgovara. Popuca nakon nekog vremena.
      Hvala ti što čitaš moj blog. Ugodne blagdane ti želim.

Leave a Reply

