30 minuta za kozmetičku torbicu

Jednostavna kozmetička torbica od žutice i nekog čvrstog materijala pogodnog za tepiciranje (zaboravila sam kako se zove).

Veličina je opcionalna. Ja sam izrezala dva pravokutnika za lice i dva za podstavu velične cca 35 x 40 cm. Kako sam rezala od komada restla nastojala sam maksimalno iskoristiti materijal. Cif sam odrezala da bude cca 1,5 cm kraći nego dužina torbe i na krajeve prišila dio materijala (i zaboravila fotkati) ali nadam se da kužite.

DSC01355

Dakle, prvo podstava, pa cif otvaračem prema gore, pa lice. Šivati.

DSC01356  DSC01357

Ponoviti sa drugom polovicom materijala.

DSC01359  DSC01360

DSC01361

Ovaj dio također nisam na vrijeme fotkala ali potrebno je par mm uz rub cifa prošiti materijale (kada je torbica u fazi nastajanja prikazanoj na gornjoj fotki) kako bi torbica kasnije imala bolju formu.DSC01374

Preklopila sam zatim lice torbe (kao i podstavu) ‘licem na lice’. Šivala cca 1 cm uz rub. Ravnala sam se po udaljenosti ruba cifa od ruba materijala torbice. Počela sam od podstave (5-6 cm od kuta, na dnu) pa ‘ u krug’ oko cijele torbice. Ostavila sam otvor od cca 10-15 cm na dnu podstave kako bi se torbica kasnije kroz nju mogla provući.

DSC01362

Poravnala sam sašivene rubove i na dobivenom ‘trokutu’ označila 5 cm. Isti postupak ponovila sam na licu materijala torbice.

DSC01363

DSC01364

Označila sam kredom okomicu na udaljenosti 5 cm od ‘vrha’ na šav i prošila cik – cak bodom. Višak sam odrezala.

DSC01365

DSC01366

Torbicu sam kroz otvor provukla…

DSC01367

DSC01368

… sašila otvor na dnu ….

DSC01369

… i  – to je to.

                    DSC01376 DSC01379

DSC01370

Leave a Reply

