Papirnata ‘pismo-torbica’

Čistila sam nedavno kutije sa nekavim ukrasima koje nisam otvarala od kada sam se preselila u novi stan i između ostalih sitnica, naljepnica, kuglica i svačeg-nečeg naišla na jedan mali lanac napravljen od papira. Prije nekoliko godina na tv-u sam vidjela kako se izrađuju torbice od papira i pokušala napravit svoju. Sve je završila izrađenim lancem od 5-6 ‘karika’ i bačeno u nekoj kutiji. Započeti projekt odlučila sam završiti. Pa evo kako je to izgledalo.

Prvo i osnovno – papir. Bitan je čvrsti , ‘sjajni’ papir. Na kiosku sam (na veliko oduševljenje tete koja u njemu radi) prelistala dobar dio domaćeg žutog tiska i odabrala onaj čiji sam papir smatrala najboljim. Cijeli časopis izrezala sam u trake veličine 22 x 10 cm. Najjednostanije je od debljeg kartona izrezati šablonu navedene veličine pa skalpelom popoću te šablone rezati trake.

Izrezane trake savila sam na dolje navedeni način.
DSC01177

DSC01178

DSC01179DSC01180DSC01181

DSC01182

Tako presavijene trake jednostavno se provuku/umetnu jedna kroz drugu i na taj način nastaje lanac koji se nakon željene dužine spoji u krug koji čini jedan ‘kat’ buduće torbice.
DSC01183 DSC01184 DSC01185 DSC01186 DSC01187 DSC01188 DSC01189 DSC01190DSC01191

Tako dobivene krugove sam najlonskim koncem jednostavno prišila jedan za drugi.

DSC01390

Kockice za dno torbice malo se drugačije slažu. Traka se prereže na pola, presavije standardnim postupkom i dva dobivena djela se jednostavno umetnu jedan u drugi.

DSC01385 DSC01384

Kockicu sam dijagonalno presavila i prišila jednu po jednu za dno torbice.

 DSC01388 DSC01389 DSC01386

Magnetne zatvarače/gumbe kupila sam u hobby art dućanu za 2 kn svaki. Skalpelom malo zarezala papir i jednostavno ih provukla. ‘Instalirala’ sam dva jer mi se to činilo odgovarajućim za taj otvor torbice.
DSC01381 DSC01382 DSC01383

I to je – to.

DSC01380

 

 

 

Leave a Reply

