Zavjese

Nisam nikad šivala traku na zavjesu ali mislila sam da nije kompliciranjo. I nije. Ja sam to izvela ovako.

Odrezala sam staru traku.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Novu sam postavila tako da sam rub zavjese preklopila cca 4,5 cm. Zašto?  Kad se traka ”nabere” neće virit upravo zbog tih par mm zavjese.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Preostalih 1,5 cm se podvrne pod traku.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1,5 cm trake sam podvrnula pod rub te šivala tako da mi je rub trake pod pod polovicom stopice na mašini. Otprilike 3 mm od ruba trake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na drugom kraju zavjese traku sam odrezala na 1,5 cm i podvrnula pod rub kao na početku.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vratila sam se ponovno na početak, podvrnula dio zavjese koji sam ostavila 1,5 cm od drugog ruba trake pod traku te šivala kao i prvi dio cca 3 mm od ruba samo ovaj puta sa lijeve strane trake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kad je traka prišivena, izvuku se dvije male trakice/končići koji prolaze dužinom trake i povuku se te se zavjese ”nabere”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kroz male prečkice na traci provuku se plastične kukice da  bi se zavjesa objesila na vodilicu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

