Japanese grab bag

U zadnje vrijeme ‘puca me’ japanski minimalizam u krojenju i šivanju,  a ovu torbu imam na ‘to sew’ listi neko vrijeme. Budući mi je ostalo dosta materijala nakon zadnjeg prijekta o čemu ću pisati uskoro, odlučila sam ga iskoristiti za torbu.

Dakle trebalo mi je :

–  cca pola metra materijala (malo čvršći pamuk ili canvas)

–  otprilike isto toliko flizelina

Kroj sam našla ovdje!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Materijal sam presavila na duplo i izrezala četiri komada platna.  Budući je jedna ručka malo duža, bitno je izrezati dva na kojoj je ona na lijevoj, a dva komada gdje je na desnoj strani.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Preko naličja svakog komada nalijepila sam peglom deblji flizelin.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bitno je pratiti kroj i na označenim mjestima zarezati materijal. To je dio koji pokazujem prstom na donjoj slici.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Preklopiti licem na lice dva dijela materijala i šivati na širinu stopice (cca 5-6 mm) od jedne do druge zarezane oznake i vrh ručki.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja sam dvaput sašila jer nisam dobro oreklipola materijale pa na nekim djelovima nisam ‘uhvatila’ oba dijela materijala.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jedan dio okrenuti licem na van i u njega umetnuti drugi dio (kao na slici).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOvaj dio nisam fotkala jer sam zaboravila. Preklopiti nutarnji i vanjski dio ručki jedan na drugi u prikačiti pribadačama. Podvrnuti par  mm i zapeglati te prošiti 2 mm uz rub.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I to je to!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I to je to!

 

 

Leave a Reply

