Pregača

Kao što naziv kroja kaže ”Prilagodljiva unisex pregača”.  Detaljniji nacrt je ovdje.

Preračunala sam inče u cm i – to je otprilike to!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rub uz vrat podvrnula dva puta i šivala za dužinu stopice.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ista priča je i sa bočnim rubom. Podvrnula za 1 cm pa za još 1 cm i šivala također za širinu stopice.

Nakon što sam sašila oba bočna ruba, šivala sam ona na dnu po istom principu. Ako vam je pregača pre dugačka – slobodno podvrnite veći rub.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dio koji je koso odrezan i kroz koji će proći traka za vezivanje sam preklopila za cca 5 mm i sašila cik-cak bodom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pripremila sam traku (gadget naručen preko neta, ”bias tape maker”).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Postavila traku pored ruba i preklopila za par mm više od širine trake, dovoljno da se može prošiti.

NAPOMENA:  poželjno je šivati tik uz samu traku inače traka ima previše ”lufta” zbog čega lagano klizi i može se izvući iz ruba.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0-02-05-cb86f130fc5308e7165ab8dfeacc4d5976ff17bcc1b1afea2daf282a72b568a0_full

14642926_10154019717557194_1907946094_n

 

Leave a Reply

