Slice of pie beret (ili ‘po naši’ – pis of kejk beretka )

Dugo sam već u potrazi za uzorkom za pletenje beretke koja je  – savršena. I ne odustajem. Ono kad zamislite u glavi da nešto baš tako mora izgledati i ne odustajete dok to ne pronađete?  E! Baš to!

Uglavnom, nakon stotina metara vune i metode ”pletem – param” te pretrage po raznim web stranicama sa uzorcima za pletenje došla sam do uzorka kojeg  sam zamislila.

Dakle, htjela sam beretku koja se lagano širi prema središnjem dijelu i onda skuplja prema vrhu glave tako da tijelo beretke čini više mnogokuta.

Ovim uzorkom to sam i našla! Pis of kejk!

No , ova teta mi je dala ideju kako napraviti ‘moderniju’ verziju.  I to je to!

Ova kapa je super za početnike u pletenju.

Ono što me još uvijek nervira i nervirati će me je moja lijenost da napravim ‘gauge’ dakle da ispletem uzorak, mali kvadratić određenog broja očica koji kad se isplete mora biti veličine 10×10 cm.  Na taj način utvrdi se veličina pletiva.  Kako ja sve (uključujući i kuhanje pa i šivanje) radim dobrom starom metodom zvanom ‘odokativno’ tako i pletem.  Plela sam vunom koju sam imala. Igle sam koristila prema predlošku i ovo je rezultat.

img_2017-02-04-11-43-09img_2017-02-04-11-43-19img_2017-02-04-11-42-40

img_2017-02-04-11-44-38img_2017-02-04-11-45-37img_2017-02-04-11-45-42

Ova crna je zericu pre mala, a siva  istu tu zericu pre velika.  Ovu veću ću pokušati smanjiti tako da ju operem na malo većoj temperaturi, a za manju se nadam da će se razvući.  Sve u svemu zadovoljna sam što sam našla savršenu šablonu.

Kad pogodim vunu – to će biti ono što sam zamislila.

Pusa,

Ivy.

Leave a Reply

